کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316369 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی خیابان ها هوشمند می شوند!

در اوایل ماه آوریل، در بزرگراه منتهی به شهر اوس در جنوب هلند، برای اولین بار از خطوط درخشان جاده‌ای استفاده شد. «دان روسه گارد» که مبتکر جوانی است، طراحی این پروژه را بر عهده داشت.

از این خطوط درخشان می‌توان به عنوان جایگزینی پایدار در مناطقی استفاده کرد که در آن نورهای معمول وجود ندارد و به کمک این خطوط، مسیر جاده‌ها برای رانندگان به‌ وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

خیابان‌ها هم هوشمند می‌شوند!

«دان روسه گارد» می‌گوید: «خطوط درخشان، یکی از اولین ایده‌ها برای داشتن بزرگراه‌های هوشمند است. ما از نوعی رنگ استفاده کردیم که باعث می‌شود این خطوط، روزها به ذخیره نور بپردازند و شب‌ها بدرخشند. بنابراین اگر به اندازه کافی نور آفتاب وجود داشته باشد قادر به ذخیره نورند و در صورت ابری بودن هوا می‌توان به کمک جریان بسیار ضعیف الکتریسیته آنها را درخشان کرد. برای تامین این مقدار الکتریسیته نیز از تابلوهای خورشیدی استفاده می‌کنیم. بنابراین در کل این پروژه انرژی زیادی مصرف نمی‌شود. این یک برنامه عملی و به نظر من برنامه شاعرانه‌ای است.»

«روسه گارد» ایده‌های دیگری نیز برای بزرگراه‌های هوشمند دارد. چراغ های هوشمند یکی از آنهاست. این چراغ ها با نزدیک شدن خودروها روشن و پس از عبور آنها خاموش می‌شوند. به این ترتیب در هنگام نبود عبور و مرور خودرو، انرژی خود را ذخیره خواهند کرد.

خیابان‌ها هم هوشمند می‌شوند!

از دیگر ایده های او، ایجاد یک میدان الکترواستاتیک در جاده‌ها برای از بین بردن مه است.

او می‌گوید: «هم اکنون در حال کار روی پروژه ای هستیم تا به کمک آن، باتری اتومبیل‌های برقی در زمان حرکت روی جاده‌ها شارژ شوند. همچنین در حال توسعه نقاشی‌هایی هستیم که شبیه دانه‌های برفند و زمانی که جاده لغزنده است روشن می‌شوند. این رنگ‌های پویا تنها در زمانی که لازم است روشن می‌شوند و سپس دوباره ناپدید خواهند شد.»

در حال حاضر این پروژه در دو سوی جاده‌ای به طول ۵۰۰ متر در هلند به‌صورت آزمایشی اجرا شده و هدف از آن، ساخت جاده‌هایی امن‌تر و پایدارتر و توسعه سطح نوآوری‌ها و استفاده بیشتر از انرژی‌های خنثی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21538 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/04/18 تعداد مشاهده: 1625
سافت گذر